خرید گلس گوشی

گلس یونیک برای گوشی آیفون ۱۳/۱۴/۱۳ پرو مدل UNIQ Optix Vivid iPhone 13/14/13 Pro

UNIQ Optix Vivid یک گلس جدید از برند یونیک می باشدکه بخوبی تمام سطح  رویی گوشی شما را پوشش می دهد . این درحالی است که رنگ ها و نور صفجه نمایش کاملا واقعی باقی می ماند . شما هیچ تغییری در کیفیت اصلی صفحه نمایش را نخواهید داشت .

محصولی که دنبالش هستید برای حفاظت از صفحه نمایش شیشه‌ای گوشی آیفون ۱۳/۱۴/۱۳ پرو ، گلس یونیک مدل UNIQ Optix Vivid است. این گلس با کیفیت بالا و قابلیت جذب ضربه، مقاومت بالا در برابر خط و خش و اثر انگشت و همچنین توانایی جلوگیری از اشعه UV به صفحه نمایش شما امکان های بیشتری را برای استفاده از گوشی شما ارائه می‌دهد.

امکانات گلس یونیک مدل UNIQ Optix Vivid:

  • ضخامت ۰.۳ میلیمتر
  • جذب ضربه و مقاومت در برابر خط و خش
  • جلوگیری از اثر انگشت
  • جلوگیری از اشعه UV
  • سازگار با لمسی صفحه نمایش

برای خرید این محصول، به فروشگاه ما مراجعه کنید و از تخفیف ویژه آن بهره‌مند شوید.

محافظت در برابر ضربه با  UNIQ OPTIX Vivid

UNIQ OPTIX Vividدر برابر ضربات و صدمات به صفحه نمایش شما هم بسیار موفق عمل می کند . از این گلس در شرایط آزمایشگاهی و تست سقوط از ارتفاع ۱۸۰ سانتی متری به عمل آمده است . بدون هیچگونه آسیب به صفحه نمایش و حتی ضدمه به خود گلس  موفق بوده است .

لبه های محافظ صفحه نمایش UNIQ OPTIX Vividبا پوشش ضد ضربه محافظت شده است تا از لب پر شدن و شکستگی شیشه گرمادیده سکوریت با درجه سختی ۹H محافظت بیشتری داشته باشد .

محافظ صفحه نمایش یونیک مدل پرایوسی دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن نیز می باشد . به این ترتیب حرکت انگشت بر روی آن روان و راحت بوده و کمترین میزان جذب لکه و اثر چربی دست را بر روی صفحه نمایش خواهید داشت .

از این گلس می توانید برای محافظت از گوشی آیفون ۱۳/۱۴/۱۳ پرو استفاده نمایید. ابزار نصب اسان در داخل پک قرار داده شده است . به این ترتیب نصب گلس در منزل کار سختی نخواهد بود .

برای دیدن بقیه محصولات به سایت spigen.ir مراجعه فرمایید

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.